Îndepărtează fiecare șuviță din interior spre exterior, astfel încât părul pare dramatic mai gros, fără să se simtă rigid sau să se prăbușească în secunda în care treci degetele prin el

INGREDIENTE CHEIE:

Intra-Cylane (volumizator); acid salicilic (demachiant)

CUM SE SIMTE / MIRIE / ARATĂ:

Produsele au un parfum excepțional de ușor, plăcut - aproape fructat, dar nu excesiv de feminin.

DE CE NE PLACE:

Acesta nu este un volumizator tipic: Practic, toate funcționează prin depunerea de ingrediente rigide, asemănătoare în afara firului de păr, fie pentru a face fiecare fir mai gros, fie pentru a împinge rădăcinile în sus și departe de scalp (sau ambii). Problema? Aceste ingrediente se simt grosolane și se descompun în timp - mai ales dacă vă place să vă atingeți părul - lăsându-vă cu un volum zero.

Cu această linie, firele subțiri arată mult mai groase, nu simt că au fost acoperite cu șelac și rămân mari și plutitoare, chiar dacă le atingeți obsesiv pe tot parcursul zilei. Avem o moleculă numită Intra-Cylane pentru a mulțumi pentru toată această îngrozire: se înmoaie în cortexul părului sub formă de lichid și, odată ajunsă înăuntru, întărește și înfășoară firele ca și când ar fi umplut un cârnat. Cea mai uimitoare parte? Nu se spală complet atunci când te șamponezi, astfel încât efectul este cumulativ - cu cât folosești mai mult produsele, cu atât părul este mai gros. (Și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la exagerarea acestuia, deoarece odată ce cortexul este saturat cu Intra-Cylane, acesta nu mai lasă să intre.) „Este mare lucru să crești volumul complet din interior”, spune chimistul cosmetic Ni'Kita Wilson. „Aceste produse adaugă un volum semnificativ, dar lasă părul să se simtă mult mai moale decât atunci când adăugați materiale de-a lungul firului pentru a crea plenitudine, ceea ce poate conferi părului un finisaj crocant sau plat.”

Conținut Instagram

Vezi pe Instagram

PREMII: