BTS prikazuje nove boje kose na obiteljskom koncertu Lotte

• Sep 05, 2021
instagram viewer

Uskoro će započeti najveći ljetni trend boje kose.

Nemoguće je samo bilo spoznato za ljubitelje Korejska pop grupa BTS. Nakon što je godinama držao kosu tamnom, najmlađi član, Jungkook, obojao je kosu u jarku nijansu ružičasto-crvene. Pokazao je svoj novi izgled na koncertu obitelji Lotte, ostavljajući ARMY -e (kako se s ljubavlju zovu obožavatelji grupe) na Twitteru apsolutno zapanjeni. Volim misliti o novoj nijansi kao o "crveno zmajevom plodu" i mislim da će uskoro postati novi ljetni trend boje kose.

Živo crvena kosa je bila popularan među K-pop zvijezdama u protekle dvije godine. Međutim, mislim da govorim u ime ARMY -a diljem svijeta kad kažem da je Jungkook posljednji idol koji bi itko očekivao da će mu obojiti kosu u tako šokantnu crvenu nijansu. Ovaj razvoj boje kose jednako je uzbudljiv kao i svi u BTS-u obojili kosu u crno za najnoviji album grupe, Volite sebe: Suza.

Twitter sadržaj

Pogledajte na Twitteru

A Jungkook nije jedini član koji je na koncertu u Seoulu predstavio novi posao bojenja. Jin i V su se još jednom vratili plavuši. (Dug život,

Plavokosi Jin.) Jimin i RM sada imaju varijacije zlatno-smeđe kose. Suga i J-Hope, s druge strane, drže se crne boje. Međutim, mnogi su istaknuli kako Suga sada ima potkopavanje.

Nedavno jesam duboko ronjenje za Vabiti o tome kako, kada K-pop zvijezda oboji kosu u novu svijetlu nijansu, to je signal da grupa ima nešto veliko u djelima. Što mislite da BTS sprema? Moja pretpostavka: Novi glazbeni video je u izradi. Bez obzira na to što BTS ima u rukavu, ja tražim eventualne selfije koje će članovi objaviti na Twitteru o svom novom izgledu.